Obserwatorzy

czwartek, 29 maja 2014

Makijaż ślubny

Hej,
Z racji tego,że sezon ślubno - weselny trwa postanowiłam przygotować dla Was makijaż ślubny:)
Postawiłam na róże i fiolety w towarzystwie mocnej kreski :D

Produkty jakich użyłam to: 
Podkład Rimmel Lasting Fihish | Puder matujący Pierre Rene | Bronzer MIYO | Rozswietlacz Make Up studio | Róż WIBO | Mascara Isadora | Cienie Technic, MIYO, Glazel Visage | Usta Błyszczyk Eveline Nude i bezbarwny od Miss Sporty 

a tak wygląda makijaż :)







i jak Wam się podoba ?:)
czy ktokolwiek z Was zdecydowałby się na taki makijaż ?:):P

Pozdrawiam

Lola :*

20 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż. W sam raz na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak jakby taki standard w makijażu ślubny i zawsze na topie:D

      Usuń
  2. Przepiękny! :D Osobiście chętnie zdecydowałabym się na taki makijaż ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym się zdecydowała na pewno!!:)
    za rok będziemy kombinować <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Ciebie widze w kolorze! oj będziemy :D:)

      Usuń
  4. boski kochana!! :) ja bym sama taki zrobiła, bo opadająca powieka pięknie się w nim prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny :) rozwaze taka opcje na swoj slub ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa! ale z Cb śliczny piegusek <3 Makijaż jak zwykle zachwycający <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejj pierwszy raz widzę Twoje piegi :))) ale Pięknie w nich <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, na wiosne/lato uzywam lekkich podkladow ktore maja slabe krycie dlatego tez je widzicie hehe:D bo ja u Siebie jakos ich nie lubie

      Usuń
  8. Piękna klasyka, wyglądasz jak arabska księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce taki ja chce!! przecudowny w czerwcu biorę ślub cywilny idealny jest ten makijaż .Może uda się komuś mnie tak pomalować :)
    Dobrze , że trafiłam na tego bloga :D
    Oczywiście dołączam do grona obserwatorów:)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie,ze Ci sie spodobal:) no i mam nadzieje ze ktos Ci taki wykona i bedziesz zadowolona:)))
      a zajrze zajrze:)

      Usuń
  10. piękny Lolcia i zdjęcia takie klimatyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny makijaż, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, z chęcią bym się widziała w takim ;)
    Masz urocze piegi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze podziwiam Twoje makijaże <3 ale jakie paznokcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie.od jakiegos czasu poszukuje cienia w takim kolorze jak ten,ktorego Pani uzyla w zewnetrznym kaciku czyli cos ala czerwien roz,czy moge zapytac jaki to dokladnie kolor i firma?dziekuje z gory

    OdpowiedzUsuń