Obserwatorzy

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Makijaż spożywczy u Malwiny Siwiec:):*


Witajcie...
Przedstawiam Wam mój Makijaż spożywczy na konkurs dla Malwinki:)
Mega pomysł na konkurs, lecz z moją weną i pomysłem było ciężko...ale wymysliłam... spontanicznie bez pomysłu cos wymodziłam...

Do makijażu twarzy użyłam :
 * na brwiach pasta paprykowa z czerwoną słodką papryką, ku górze roztarłam kurkumę i na to przykleiłam ziarenka gorczycy :)
* mieszanina czerwonej papryki i kurkumy została użyta również przy modelowaniu policzków i na powiekach :)
* na dekolcie ułożyłam pomarańcze z kiwi gdzie dodatkowo posypałam całosć również papryką i kurkumą:)
* reszte makijażu stanowią kosmetyki do makijażu :)















 I jak wrażenia ? Co o tym sądzicie? - dałam z Siebie wszystko a czy podołałam to się okaże :)

Buziaki:):*

30 komentarzy:

  1. Jestem pierwszy raz, ale tak mnie zafascynowałaś, że będę wpadać częściej, ogromny talent, praca rewelacyjna, najlepsza jaką widziałam, mimo że sama biorę udział w tym konkursie życzę Ci z całego serducha żebyś wygrała, jeszcze raz WOW!!! Mistrzostwo !

    OdpowiedzUsuń
  2. idź ty głupolu!!!! Jeszcze się zastanawiałaś czy wysłać jak tutaj takie cuda!!!:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten makijaż jest PRZEBOSKI!!! Ja nie rozumiem dla czego masz tak mało obserwatorów bo jesteś piękna i zdolna! Chciała bym mieć twój talent

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje kochanee:**** nie wiedzialam ze tak sie spodoba:D

    OdpowiedzUsuń
  5. super praca!! na prawde boska!!!!!! powodzenia i super ze mas bloga <3 obserwuje i zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz wygrać powaliłas wszystkich na łopatki ekstra :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest kolor jest power! cudowny makijaz i piekne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje:):* ps. uwielbiam kolory:D stad taka interpretacja

      Usuń
  8. BOSKIE ... co za pomysłowość :D pozdrawiam,Jarek z fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko!!! ♥ wygrasz :) jest cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieziemsko!!!!
    Szczena mi opadla!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. znowu spam :D taki pięknyyyyyyyyyyy i super pomysł że ja na taki nie wpadłam :P hihihi !!!!!!!! cudoooo ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Po opublikowaniu na face musialam zajrzec na Twojego bloga, ten makijaż spożywczy jest rewelacyjny! Masz talent i wyobrażnie ;) zostaje u Ciebie na dluzej :) 24 fanka wita;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita praca!!! super pomysł i rewelacyjne wykonanie, brawo i życzę wygranej, bo Tobie sie ono należy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż rewelka :) Wszędzie to pisałam iiii mówię TAK mówię mówię pierwsze miejsce jak nic !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow co za makijaz..powinnas wygrac !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. powinnas wygrac, ale znając życie to nie wiadomo,.;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje wygranej :) Zasłużyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. jak to napisać .... Wiedziałam :P nie było innej opcji. Naprawdę na ten makijaż jest bajeczny :D

      Usuń
  19. :O Zmiażdżyłaś wszystkich! Co za kolory! <3 Obłędnie *____*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie kolory! Jesteś genialna w tym, co robisz;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś fenomenalna w tym co robisz!
    Wpadne na makijaż ślubny na 100% :)

    OdpowiedzUsuń